logo
logo

Zdjęcie: Robert Sobkowicz/ Nasz Dziennik

Więcej z Polski

Wtorek, 31 lipca 2018 (15:17)

PKN Orlen liczy na zwiększenie sprzedaży polskich produktów na stacjach do 60 proc. z obecnych 50 proc. – poinformował prezes koncernu Daniel Obajtek.

 

„Chcemy zwiększyć udział polskich produktów w sprzedaży detalicznej na naszych stacjach benzynowych do 60 proc. z obecnych 50 proc.” – powiedział Obajtek.

PKN Orlen zainaugurował we wtorek biznesowo-społeczny projekt „Pij polskie soki”, która ma z jednej strony odpowiadać na potrzeby konsumentów, a z drugiej wspierać polskich sadowników.

„Mamy tzw. odpowiedzialność społeczną biznesu i ta odpowiedzialność nakazuje nam, abyśmy również pomagali innym, abyśmy również wspierali polską gospodarkę, ponieważ wszystkim to się opłaci. (...) Tylko patriotyzm gospodarczy może spowodować, że polskie firmy będą się rozwijać” – mówił Obajtek.

Dodał, że Polski Koncern Naftowy ma ponad 1,7 punktów sprzedaży detalicznej, ale również ponad 1 tys. punktów sprzedaży poza granicami kraju. „Z tą akcją idziemy też w kierunki niemieckim i czeskim, gdzie posiadamy własne stacje” – poinformował.

Prezes Obajtek powiedział też, że PKN Orlen stara się cały czas pokazywać na swoich stacjach akcenty polskości i patriotyzmu gospodarczego. 

RP, PAP

NaszDziennik.pl