logo

PKO BP wprowadza karty z wizerunkami klubów Ekstraklasy

Piątek, 22 lutego 2019 (19:29)

Karty z wyeksponowanymi herbami klubów Ekstraklasy od 22 lutego są do nabycia dla klientów PKO Banku Polskiego; to jedyny taki produkt na rynku – poinformował w piątek bank.

Jak wskazano w piątkowym komunikacie, każdy z klientów PKO Banku Polskiego będzie mógł zamówić kartę z herbem własnego ulubionego klubu Ekstraklasy. Do akcji włączyły się: Arka Gdynia, Górnik Zabrze, Jagiellonia Białystok, Korona Kielce, Lech Poznań, Lechia Gdańsk, Legia Warszawa, Miedź Legnica, Piast Gliwice, Pogoń Szczecin, Śląsk Wrocław, Wisła Kraków, Wisła Płock, Zagłębie Lubin i Zagłębie Sosnowiec.

„Będąc oficjalnym partnerem rozgrywek, wprowadzamy rozwiązanie, które sprawi, że nasi klienci będą mogli cieszyć się spersonalizowanymi produktami dostosowanymi do ich potrzeb i oczekiwań. Dzięki temu karta płatnicza PKO BP stanie się czymś więcej dla kibiców Ekstraklasy i nabierze osobistego charakteru” – zaznaczył, cytowany w komunikacie, dyrektor ds. marketingu sportowego banku Mariusz Chłopik.

Jak wyjaśnił dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży Ekstraklasy SA Marcin Mikucki, wprowadzenie kart to kolejny krok „do maksymalnego rozwoju partnerskiej współpracy biznesowej pomiędzy Ekstraklasą a PKO BP”.

Zaznaczył, że karta z herbem daje możliwość „nowoczesnej i bardziej powszechnej identyfikacji kibiców z ich ukochanym klubem”. „To również naturalna i skuteczna promocja rozgrywek, dzięki której klienci PKO Banku Polskiego staną się »ambasadorami« zarówno swojego klubu, Ekstraklasy, jak i całej polskiej piłki nożnej” – ocenił Mikucki.

W najbliższej przyszłości, jak informuje PKO BP, planowane są „kolejne udogodnienia dla kibiców, którzy zamówią kartę”. Bank zapowiada wprowadzenie zarówno dla swoich klientów, jak i fanów Ekstraklasy inne produkty, „których koncepcja jest obecnie w trakcie opracowywania”.

Jak przypomina PKO BP, w portfelach klientów banku znajduje się blisko 9 mln kart płatniczych.

Od sezonu 2018/2019 PKO BP zyskał status partnera głównego Ekstraklasy SA. W ramach podpisanej umowy logotyp największego polskiego banku jest obecny na koszulkach 16 drużyn, na wszystkich stadionach oraz w transmisjach z meczów. 

RP, PAP

Aktualizacja 22 lutego 2019 (20:29)