logo
logo
zdjęcie

Zdjęcie: Ewa Sądej/ Nasz Dziennik

Ile kosztuje Polaków akcja „Orzeł może”

Środa, 8 maja 2013 (19:41)

Aktualizacja: Czwartek, 9 maja 2013 (12:27)

Z wniosku złożonego przez Fundację Polska Obywatelska 2 kwietnia 2013 roku wynika, że całkowity przewidywany koszt realizacji akcji „Orzeł może” miał wynieść 185 400 zł, przy wkładzie własnym fundacji w wysokości  20 tys. zł. Tym samym do Narodowego Centrum Kultury wnioskowano o 165 400 zł. Fundacja Polska Obywatelska otrzymała 100 tys. zł od Narodowego Centrum Kultury.

We wniosku wyszczególniono nazwę poszczególnych zadań w ramach akcji oraz wnioskowaną kwotę:

  1. Koordynator zadania – koszt ogółem 9 tys. zł, do NCK wnioskowano o 7 tys. zł
  2. Asystent koordynatora promocja i współpraca z mediami – koszt ogółem 4,5 tys. zł, do NCK wnioskowano o 500 zł
  3. Asystent koordynatora nadzór nad wykonaniem i funkcjonowaniem oprogramowania i stron internetowych na potrzeby akcji – koszt ogółem 4,5 tys. zł, do NCK wnioskowano o 500 zł
  4. Obsługa księgowa i rachunkowa zadania – koszt ogółem 3,5 tys. zł, do NCK wnioskowano o 3,5 tys. zł
  5. Koszty biurowe i administracyjne – koszt ogółem 4 tys. zł, do NCK wnioskowano o 4 tys. zł.
  6. Koszty lokalu biurowego przeznaczonego na realizację zadania – koszt ogółem 6 tys. zł, do NCK nie wnioskowano o dofinansowanie tego zadania.
  7. Przygotowanie projektów graficznych, layoutów dot. metek, materiałów promocyjnych – koszt ogółem 3,5 tys. zł, do NCK wnioskowano o 3,5 tys. zł
  8. Przygotowanie architektury informacji aplikacji – koszt ogółem 3,1 tys. zł, do NCK wnioskowano o 3,1 tys. zł
  9. Przygotowanie projektów graficznych dot. aplikacji – koszt ogółem 6,8 tys. zł, do NCK wnioskowano o 6,8 tys. zł
  10.  Programowanie aplikacji wraz z panelem do zarządzania i moderowania treści – koszt ogółem 21 tys. zł, do NCK wnioskowano o 21 tys. zł
  11. Przygotowanie architektury informacji strony www – koszt ogółem 2,5 tys. zł, do NCK wnioskowano o 2,5 tys. zł
  12. Przygotowanie projektów graficznych dot. strony www – koszt ogółem 4,4 tys. zł, do NCK wnioskowano o 4,4 tys. zł
  13. Produkcja „metek” – koszt ogółem 8 tys. zł, do NCK wnioskowano o 8 tys. zł
  14. Zarządzanie projektem, producent wykonawczy – koszt ogółem 8 tys. zł, do NCK wnioskowano o 6 tys. zł
  15. Programowanie strony www z dynamicznym prezentowanie składu Polski – koszt ogółem 12 tys. zł, do NCK wnioskowano o 12 tys. zł
  16. Produkcja i zawieszenie megaboardu na PKiN – koszt ogółem 50 tys. zł, do NCK wnioskowano o 50 tys. zł
  17. Przygotowanie scenariuszy spotów radiowych – koszt ogółem 4 tys. zł, do NCK wnioskowano o 2 tys. zł
  18. Produkcja (nagranie, montaż) 4 rodzajów 30 sekundowych spotów autopromocyjnych – koszt ogółem 6,6 tys. zł, do NCK wnioskowano o 6,6 tys. zł
  19. Emisja – kampania miesięczna 2 maja – 4 czerwca, 30 dni po 1 emisji – koszt ogółem 24 tys. zł, do NCK wnioskowano o: 24 tys. zł.

Informacja na podstawie danych otrzymanych z Narodowego Centrum Kultury.

MM

NaszDziennik.pl