Z wniosku złożonego przez Fundację Polska Obywatelska 2 kwietnia 2013 roku wynika, że całkowity przewidywany koszt realizacji akcji „Orzeł może” miał wynieść 185 400 zł, przy wkładzie własnym fundacji w wysokości 20 tys. zł. Tym samym do Narodowego Centrum Kultury wnioskowano o 165 400 zł. Fundacja Polska Obywatelska otrzymała 100 tys. zł od Narodowego Centrum Kultury.
We wniosku wyszczególniono nazwę poszczególnych zadań w ramach akcji oraz wnioskowaną kwotę:
- Koordynator zadania – koszt ogółem 9 tys. zł, do NCK wnioskowano o 7 tys. zł
- Asystent koordynatora promocja i współpraca z mediami – koszt ogółem 4,5 tys. zł, do NCK wnioskowano o 500 zł
- Asystent koordynatora nadzór nad wykonaniem i funkcjonowaniem oprogramowania i stron internetowych na potrzeby akcji – koszt ogółem 4,5 tys. zł, do NCK wnioskowano o 500 zł
- Obsługa księgowa i rachunkowa zadania – koszt ogółem 3,5 tys. zł, do NCK wnioskowano o 3,5 tys. zł
- Koszty biurowe i administracyjne – koszt ogółem 4 tys. zł, do NCK wnioskowano o 4 tys. zł.
- Koszty lokalu biurowego przeznaczonego na realizację zadania – koszt ogółem 6 tys. zł, do NCK nie wnioskowano o dofinansowanie tego zadania.
- Przygotowanie projektów graficznych, layoutów dot. metek, materiałów promocyjnych – koszt ogółem 3,5 tys. zł, do NCK wnioskowano o 3,5 tys. zł
- Przygotowanie architektury informacji aplikacji – koszt ogółem 3,1 tys. zł, do NCK wnioskowano o 3,1 tys. zł
- Przygotowanie projektów graficznych dot. aplikacji – koszt ogółem 6,8 tys. zł, do NCK wnioskowano o 6,8 tys. zł
- Programowanie aplikacji wraz z panelem do zarządzania i moderowania treści – koszt ogółem 21 tys. zł, do NCK wnioskowano o 21 tys. zł
- Przygotowanie architektury informacji strony www – koszt ogółem 2,5 tys. zł, do NCK wnioskowano o 2,5 tys. zł
- Przygotowanie projektów graficznych dot. strony www – koszt ogółem 4,4 tys. zł, do NCK wnioskowano o 4,4 tys. zł
- Produkcja „metek” – koszt ogółem 8 tys. zł, do NCK wnioskowano o 8 tys. zł
- Zarządzanie projektem, producent wykonawczy – koszt ogółem 8 tys. zł, do NCK wnioskowano o 6 tys. zł
- Programowanie strony www z dynamicznym prezentowanie składu Polski – koszt ogółem 12 tys. zł, do NCK wnioskowano o 12 tys. zł
- Produkcja i zawieszenie megaboardu na PKiN – koszt ogółem 50 tys. zł, do NCK wnioskowano o 50 tys. zł
- Przygotowanie scenariuszy spotów radiowych – koszt ogółem 4 tys. zł, do NCK wnioskowano o 2 tys. zł
- Produkcja (nagranie, montaż) 4 rodzajów 30 sekundowych spotów autopromocyjnych – koszt ogółem 6,6 tys. zł, do NCK wnioskowano o 6,6 tys. zł
- Emisja – kampania miesięczna 2 maja – 4 czerwca, 30 dni po 1 emisji – koszt ogółem 24 tys. zł, do NCK wnioskowano o: 24 tys. zł.
Informacja na podstawie danych otrzymanych z Narodowego Centrum Kultury.